مدیریت بخش جدید رنت ماشین سفرآلامو
نوشته شده توسط : سفرآلامو

سفرآلامو به عنوان مدیر بازاریابی در سفرآلاموInc.، اجاره ماشین یک شرکت مشاوره فروش و اجاره ناوگان واقع در میشیگان نامگذاری شده است. او بیش از 20 سال تجربه در زمینه خرید، بازاریابی، مدیریت ناوگان و عملیات اجاره ای به ارمغان می آورد.

گودمن با شروع کار خود به عنوان یک مدیر شعبه برای اجاره خودرو  سفرآلامو، راه خود را برای مدیریت بازاریابی در ACE کار کرد. او سپس به عنوان مدیر بازاریابی در شرکت هرتز کار کرد، جایی که او نقش مهمی در توسعه فروش مستقیم، خرید و فروش اجناس و سفرآلاموداشت.

پس از چهار سال با  سفرآلامو، کریگ سفرآلاموبه عنوان معاون رئیس ناوگان و بازاریابی مجدد وارد شد. کریگ بلافاصله پس از فروش سفرآلاموبه تیم سفرآلاموپیوست.

دیو آرینی، رییس شرکت سفرآلاموگفت: “ما در مورد رنت ماشین  کریگ که در هیئت مدیره به سر می بریم، اخراج شده ایم.” ما همیشه با شرکت ما برنامه ای داشته ایم – کار ما این است که کسب و کارهای مشتریان ما را کارآمد تر و سودآور تر کنیم اضافه کردن کریگ به فهرست ما کمک می کند تا تلاش ما. … ”

مایک کین، معاون رئيس جمهور و بنیانگذار شرکت کرایه ماشین سفرآلاموگفت: “… ما با کریگ در موقعیت های مختلف برای سال ها کار کرده ایم.” هنگامی که متوجه شدیم که دیک رادیس و چارلی مولن سفرآلامورا فروختند، ما آن را طبیعی ما می خواهیم از کریگ بخواهیم پیوستن … “





:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , کرایه ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: